bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, wiadomość została skasowana: 23.01.2017 z powodu:
Zakończono

Asystent koordynatora ds. projektu

12.01.2017

 OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU Z DNIA 12.01.2017r.
Powiatowy Zespół Szkół im Jana Pawła II w Żmigrodzie ogłasza nabór na stanowisko :
Asystent koordynatora ds. projektu 10.4 .1 RPO WD 2014-2020 „ Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy” spośród pracowników szkoły.
w wymiarze czasu pracy : …80 godz./miesiąc………………….
liczba kandydatów do wyłonienia : 1 (ilość osób)
Wymagania :
1. niezbędne :
1) wykształcenie : wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane zarządzanie i marketing
2) staż pracy / doświadczenie zawodowe: min. 10 lat stażu pracyna stanowiskach ekonomicznych
3) inne: certyfikat ukończenia szkolenia „Kwalifikowalność wydatków w ramach projektów współfinansowanych z RPO WD 2014-2020”, „Wypełnianie WNP i rozliczanie projektów w oparciu o wnioski o płatność. Monitorowanie wskaźników i uczestników projektów oraz sprawozdawczość na poziomie projektu”, tworzenie planów inwestycyjnych, sprawozdań finansowych
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. dodatkowe :
- umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
-zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
- inicjatywa w podejmowaniu decyzji,
-dynamika i aktywność w działaniu,
- odporność na stres,odpowiedzialność i dyspozycyjność.

Zakres wykonywanych zadań :
Zakres obowiązków asystenta koordynatora obejmuje:
1. Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji dot. zlecenia wykonania projektu budowlanego oraz nad rozbudową szkoły – adaptacja łącznika na cele powstania pracowni gastronomicznej.
2. Udział w przygotowaniu i nadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
3. Realizacja zleconych zakupów zgodnie z regulaminem wewnętrznym szkoły.
4. Uczestnictwo w komisjach wyboru ofert przetargowych.
5. Konsultacje z Radcą Prawnym dotyczące dokumentacji projektowej.
6. Zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, współpraca ze specjalistą ds. finansowych.
7. Współpraca z członkami zespołu projektowego.
8. Monitoring rzeczowy – zgodność realizacji projektu z planem działań związanych z adaptacją – zabudową łącznika- i wyposażeniem pracowni gastronomicznej.
9. Informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie obsługiwanej szkoły.
10. Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów.
11. Współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność.
12. Opracowanie systemu opisywania faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze.
Praca pod presja czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.
Wymagane dokumenty :
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów poświadczające:
- wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia),
4. inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (opinie, referencje), kwalifikacjach i umiejętnościach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
5. oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze,
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczone w na stronie internetowej www.pzszmigrod.ayz oraz na tablicy ogłoszeń PZS w Żmigrodzie.
W związku z powyższym aplikacje kandydatów powinny zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na publikowanie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń PZS w Żmigrodzie - mojego nazwiska, pierwszej litery imienia oraz miejsca zamieszkania dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” .
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie PZSw Żmigrodzie lub pocztą na adres :
Powiatowy Zespół Szkół im Jana Pawła II w Żmigrodzie
Ul. Willowa 5
55-140 Żmigród
z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent koordynatora ds. projektu 10.4 .1 RPO WD 2014-2020 „ Zawodowaprzyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy”
OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA
…19.01.2017r do godz.15……………………….
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 12.01.2017

Dokument oglądany razy: 183
« inne aktualności