bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Wykonanie utwardzenia terenu

01.08.2022

 Żmigród dnia 01.08.2022r.


ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019 ze zm.).

1. Nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie
ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród
2. Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu przy budynkach, hali oraz boiskach na terenie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie.

3. Termin realizacji zamówienia i warunki gwarancji:
Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy
Okres gwarancji: min 3 lat (36 miesięcy) od dnia zakończenia realizacji zadania potwierdzonego protokołem odbioru.

4. Zakres prac i obowiązki wykonawcy:
1) Zakresem zadania objęty jest teren przy budynkach, hali oraz boiskach na terenie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie.
2) Obowiązkiem wykonawcy są:
- roboty rozbiórkowe starej kostki betonowej oraz krawężników wraz z utylizacją – 62,5 m2 - wykonanie nowych chodników z kostki betonowej
– korytowanie wraz z utylizacją, podbudowa z kamienia 0/31,5 o grubości 10 cm, podsypka z miału o grubości 3-4 cm, kostka betonowa holland o gr. 6 cm – 134 m2
- wykonanie utwardzenia z geokraty – korytowanie z utylizacją, podbudowa z kamienia 0/31,5 o grubości 10 cm, podsypka z piasku o gr. 3 - 4 cm, geokrata o gr. 4 cm zasypanej grysem – 712 m2
- obrzeża betonowe o grubości 6 cm na ławie z oporem – 334 mb


5. Opis warunków udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym oraz posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w szczególności w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia, przy czym każda na kwotę co najmniej 75 000,00 zł
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 5 pkt. 1 powyżej Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz usług wg wzoru nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. referencje.
2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia:”, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835) tj. „Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie

decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”
6. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) Zamawiający dokona oceny ofert spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Kryterium oceny ofert będzie cena i okres gwarancji.
2) Przydzielanie punktów za ocenę:
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium na podstawie poniższego wzoru:

3) Przydzielanie punktów za okres gwarancji:
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy – 3 lat. Każda oferta z okresem gwarancji poniżej tego okresu zostanie odrzucona.
b) Punktowany będzie okres gwarancji pomiędzy 36 miesięcy a 60 miesięcy.
c) Zaoferowanie gwarancji równej wymaganemu minimum (36 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie żadnego punktu w tym kryterium
d) Przydzielenie punktów za okres gwarancji nastąpi wg wzoru:

wykonanie utwardzenia terenu przy budynkach, hali oraz boiskach na terenie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie.

4) Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
Pbad. = Pc+Pg
Pbad. – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie
Pc – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „cena”
Pg – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
5) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów.


6) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym oferenta, którego oferta została poprawiona.
7) Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów Zamawiający wezwie oferentów, którzy
złożyli te oferty do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach)
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę ryczałtową oferty netto i brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT.
2) Cenę oferty brutto należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena brutto jest ceną ryczałtową i ostateczną określającą maksymalne wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia (musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia w tym także koszty dostawy materiałów, koszty związane z przygotowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
8. Sposób komunikowania się z Zamawiającego z Wykonawcami
1) Pisemnie na adres: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie,
ul. Willowa 5 , 55-140 Żmigród
2) E-mailem: sekretariat@pzszmigrod.pl
9. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
1) Oferta powinna być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@pzszmigrod.pl lub w wersji papierowej w sekretariacie Szkoły w Żmigrodzie przy ul. Willowej 5, przesyłając w załączeniu skany dokumentów podpisanych w terminie do 10.08.2022 roku do godziny 10:00
2) Każdy oferent może złożyć jedną ofertę
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4) Oferta musi być zgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

5) Do formularza ofertowego należy dołączyć:
a) wykaz usług wg załącznika nr 2
b) dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi np. referencje
c) opis proponowanej technologii wykonania zadania
d) Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3
6) Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
7) Wykonawca uprawniony jest do zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania i osobą trzecim. Zastrzeżenie
tajemnicy winno być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA”, a w przypadku składania oferty e-mailem w osobnym pliku nazwanym „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: nazwa i adres Wykonawcy, cena oferty, okres gwarancji.

10. Termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte w terminie: 10.08.2022 roku o godzinie 10:15

11. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę.
2) Po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie zostanie zawarta umowa zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez zamawiającego umowy z podmiotem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
3) W przypadku gdy Wykonawca nie złożył oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub gdy złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.


4) Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz do zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert w każdym czasie.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Robert Byrski, tel: 606 478 877, e-mail: sekretariat@pzszmigrod.pl
Aleksandra Boczanowska, tel: 71 385 36 66


13. Okres związania z ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert

14. Warunki płatności za przedmiot zamówienia:
Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół końcowego odbioru potwierdzający wykonanie prac.

15. Informacje dot. przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły.
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie jest PC Service Dawid Nogaj. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem zapytania ofertowego pn. „Utwardzenia terenu przy budynkach, hali oraz boiskach na terenie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie.”- postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019 ze zm.)
2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania na podstawie przepisów prawa
o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych;
3) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji;
4) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem udziału w postępowaniu. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto;
5) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

16. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
1) Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy
(o ilość dni, przez jaką trwały niżej określone okoliczności), wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących przypadkach:

a) nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne) takie jak:
? wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych, epidemie, terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe,
? rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego,

? zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji,
? działania sił przyrody, np. huragany, powodzie, pożary, susze, powódź i inne naturalne klęski,
? ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec;
b) wystąpienie przestojów lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy wywołanymi przyczynami niezależnymi od strony umowy bądź zależnymi wyłącznie od Zamawiającego i/lub Zarządcy obiektu;
c) w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy.

17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wybranemu Wykonawcy, zgonie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

18. Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:
Zał. Nr 1. Formularz ofertowy
Zał. Nr 2. Wykaz usług
Zał. Nr 3 Oświadczenie Wykonawcy.

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 01.08.2022

Dokument oglądany razy: 86
« inne aktualności