bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego

30.03.2019

 Żmigród, 29.03.2019 r.

Zaproszenie do składania ofert na
dostawę sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektu
pn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie”

Zamawiający:
Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie
ul. Willowa 5
55-140 Żmigród
Tel. 71 3853666
E:mail: sekretzmigrod@interia.pl

Termin składania ofert:
Do dnia08.04.2019 r.

Miejsce i sposób składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie przy ul. Willowej 5, 55-140 Żmigród, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00-15.00.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) w sposób uniemożliwiający odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
3. Na opakowaniu należy umieścić informację:
Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektu pt. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie”.
4. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt 1 zostaną zwrócone Oferentom nieotwarte.
5. Wszystkie oferty złożone faxem lub mailem nie będą rozpatrywane.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
7. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

Osoba do kontaktu w sprawie zaproszenia:
Julita Czopor-Krześniak, tel. 71 3853666

Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: dolnośląskie Powiat: trzebnicki Miejscowość: Żmigród

Opis przedmiotu zamówienia:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektupn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Celem głównym projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w Liceum Ogólnokształcącym przy Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji kluczowych, zwiększenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli oraz wzrost kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli.

Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV
30200000-1 Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
30237200-1 Akcesoria komputerowe
32340000-8 Mikrofony i głośniki
48821000-9 Serwery sieciowe

Harmonogram realizacji zamówienia:
Do 14 dni od dnia podpisania umowy.

Warunki udziału w zaproszeniu do składania ofert:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 2).
2. Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 2).
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4. Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie w realizacji podobnych dostaw, tj. zrealizowali co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, z których jedna o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu dostaw (zał. nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym oświadczenie Oferenta.

Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT,
3) w sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a. wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b. modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
lub będą polegały w szczególności na:
i. skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia usług,
ii. obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia,
iii. obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego
6) zmiany terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, niestanowiących jego problemów organizacyjnych – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń,
8) zmiany korzystnej dla Zamawiającego naruszającej równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływającej na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie,
10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
11) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Zmiana Umowy jest także dopuszczalna przypadkach wskazanych w rozdziale 6.5.2 ust. 22 lit. b) do e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena oferty powinna być podana w formularzu ofertowym (zał. nr 2).
2. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, które powinny być obliczone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Walutą obowiązującą jest PLN.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Oferenta zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty(z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – waga: 70 pkt,
2) Okres gwarancji, na jaki Wykonawca przedłuża minimalną określoną w zał. nr 1 – waga: 30 pkt.
5. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
1) Cena oferty
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za poszczególne części przedmiotu zamówienia obliczona przez wykonawcę zgodnie z zobowiązującymi przepisami prawa i podanej w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 2). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/Cena brutto oferty badanej x 70

2)Okres gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji.
Punkty zostaną przyznane za przedłużenie gwarancji jakości na dostawę objętą przedmiotem zamówienia o okres dłuższy niż ustalony/wymagany minimalny zgodnie z zał. nr 1.
Jeżeli Wykonawca przedłuży okres gwarancji o:
- 1 rok – uzyska 10 pkt,
- 2 lata – uzyska 20 pkt,
- 3 lata – uzyska 30 pkt.
W przypadku, gdy Oferent nie wpisze w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Oferent zaoferował minimalny okres gwarancji (zgodnie z zapisami zał. nr 1).
Jeżeli Oferent, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który złożył ofertę ważną i najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów przez dwóch lub więcej Oferentów, Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji i zwrócenia się do tych Oferentów o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są wykonawcy, którzy są powiązani z kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załączniki
zał. nr 1 –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 2 – formularz ofertowy
zał. nr 3 – wykaz dostaw
zał. nr 4 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Pobierz

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 30.03.2019

Dokument oglądany razy: 254
« inne aktualności