bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Zaproszenie do składania ofert

22.03.2019

 Żmigród, 21.03.2019 r.

Zaproszenie do składania ofert na:
Wdrożenie systemu do zarządzania cyfrowymi zasobami szkoły w Liceum Ogólnokształcącym
w Żmigrodzie w ramach projektu pn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie”

Zamawiający:
Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie
ul. Willowa 5
55-140 Żmigród
Tel. 71 3853666
E:mail: sekretariat@pzszmigrod.pl

Termin składania ofert:
Do dnia29.03.2019 r.

Miejsce i sposób składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie przy ul. Willowej 5, 55-140 Żmigród, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00-15.00.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) w sposób uniemożliwiający odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
3. Na opakowaniu należy umieścić informację:
Wdrożenie systemu do zarządzania cyfrowymi zasobami szkoły w Liceum Ogólnokształcącym w Żmigrodziew ramach projektu pt. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie”
4. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt 1 zostaną zwrócone Oferentom nieotwarte.
5. Wszystkie oferty złożone faxem lub mailem nie będą rozpatrywane.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
7. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania:
Julita Czopor-Krześniak, tel. 71 3853666, +48 501 76 00 81

Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: dolnośląskie Powiat: trzebnicki Miejscowość: Żmigród

Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu do zarządzania cyfrowymi zasobami szkoły w Liceum Ogólnokształcącym w Żmigrodzie polegające na dostawie i instalacji oprogramowania (w tym licencji) do zarządzania cyfrowymi zasobami szkoły, przeprowadzeniu szkoleń oraz zabezpieczenie wydruków dla uczestników projektu przez okres 13 miesięcy (kwiecień-czerwiec 2019 r., wrzesień 2019 r.-czerwiec 2020 r.), w tym:
1. Wdrożenie systemu informatycznego wraz z oprogramowaniem i licencjami – umożliwiającym zarządzenie elementami systemu. System pozwala na gromadzenie materiałów, współdzielenie zasobów edukacyjnych, monitoring rozwoju kompetencji, tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia, rozliczanie wykonywanych prac i monitorowanie poprawnego funkcjonowania całej platformy - dla minimum 108 uczestników projektu.
W ramach zadania wykonawca rozszerzy system spełniający funkcję cyfrowej biblioteczki zawodoznawczej funkcjonujący w Powiatowym Zespole Szkół w Żmigrodzie o licencje dla 96 uczniów i 12 nauczycieli LO w Żmigrodzie. Wykonawca dokona instalacji oprogramowania na serwerach będących w posiadaniu Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie oraz dokona niezbędnych integracji.
2. Szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu - dla 96 uczniów i 12 nauczycieli.
3. Zabezpieczenie wydruków dla 96 uczniów i 12 nauczycieli na okres 13 miesięcy.

Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wdrożenie systemu do zarządzania cyfrowymi zasobami szkoły w Liceum Ogólnokształcącym w Żmigrodzie w ramach projektu pn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Celem głównym projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w Liceum Ogólnokształcącym przy Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji kluczowych, zwiększenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli oraz wzrost kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli do czerwca 2020 r.
Termin realizacji projektu: styczeń 2019 r. – czerwiec 2020 r. (18 miesięcy).

Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV
48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Harmonogram realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane do 30 czerwca 2020 r., przy czym:
- etap 1: wdrożenie systemu informatycznego wraz z oprogramowaniem i licencjami do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
- etap 2: przeprowadzenie szkoleń do 30 września 2019 r.,
- etap 3: zabezpieczenia możliwości dokonywania wydruków dla 108 uczestników projektu do 30 czerwca 2020 r.

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Przedmiotowy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej poprawną realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2.
2. Potencjał techniczny
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada certyfikat ISO 9001:2008 lub wydanie wyższe, to jest 9001:2009 lub 9001:2015.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4. Wiedza i doświadczenie
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żew ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługę o wartości minimum 70000,00 zł brutto obejmującą dostawę/wykonanie i instalację platformy do zarządzania zasobami cyfrowymi lub innej platformy edukacyjnej w oparciu o urządzenie wielofunkcyjne i centrum rejestracji użytkowników.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług (załącznik nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym oświadczenie Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT,
3) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a. wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b. modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia
lub będą polegały w szczególności na:
i. skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia usług,
ii. obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia,
iii. obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
6) zmiany terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, niestanowiących jego problemów organizacyjnych – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń,
8) zmiany korzystnej dla Zamawiającego naruszającej równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływającej na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie,
10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
11) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Zmiana Umowy jest także dopuszczalna przypadkach wskazanych w rozdziale 6.5.2 ust. 22 lit. b) do e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena oferty powinna być podana w Formularzu ofertowym. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, które powinny być obliczone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Walutą obowiązującą jest PLN.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
3. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto waga 100%.
4. Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):
cena oferowana minimalna
Wartość punktowa ceny = --------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1pkt=1%.
5. Zamawiający wybierze Oferenta, którego oferta uzyskała największą ilość punktów.
6. W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do oferentów o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są wykonawcy, którzy są powiązani z kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


Załączniki
zał. nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 2 – Formularz ofertowy
zał. nr 3 – Wykaz usług
zał. nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych

Pobierz

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 22.03.2019

Dokument oglądany razy: 133
« inne aktualności