bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Dostawa sprzętu informatycznego

25.04.2019

 Żmigród, 25.04.2019 r.

Zaproszenie do składania ofert na
dostawę sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektu
pn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie” (II)

Zamawiający:
Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie
ul. Willowa 5
55-140 Żmigród
Tel. 71 3853666
E:mail: sekretzmigrod@interia.pl

Termin składania ofert:
Do dnia06.05.2019 r.

Miejsce i sposób składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie przy ul. Willowej 5, 55-140 Żmigród, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00-15.00.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) w sposób uniemożliwiający odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
3. Na opakowaniu należy umieścić informację:
Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektu pt. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie” (II).
4. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wskazanym w pkt 1 zostaną zwrócone Oferentom nieotwarte.
5. Wszystkie oferty złożone faxem lub mailem nie będą rozpatrywane.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
7. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
8. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek – omyłki w przeprowadzeniu rachunków na liczbach, w trakcie dokonywania działania matematycznego, które mają charakter oczywisty. Oznacza to, że nie budzą one wątpliwości co do faktu popełnienia omyłki rachunkowej oraz sposobu dokonania stosownej korekty. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
9. Zamawiający odpowie na ewentualne zapytania Oferentów, które wpłyną mailem lub listownie do dnia 30.04.2019 r. do godz. 12.00.
10. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. Dokonaną modyfikację Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.

Osoba do kontaktu w sprawie zaproszenia:
Julita Czopor-Krześniak, tel. +48 500 041 573

Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: dolnośląskie Powiat: trzebnicki Miejscowość: Żmigród

Opis przedmiotu zamówienia:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozwój jakości kształcenia w Liceum w Żmigrodzie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Celem głównym projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w Liceum Ogólnokształcącym przy Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji kluczowych, zwiększenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli oraz wzrost kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli.

Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV
30200000-1 Urządzenia komputerowe
32322000-6 Urządzenia multimedialne
38652100-1Projektory
30237200-1 Akcesoria komputerowe
32340000-8 Mikrofony i głośniki
48821000-9 Serwery sieciowe

Harmonogram realizacji zamówienia:
Do 14 dni od dnia podpisania umowy.

Warunki udziału w zaproszeniu do składania ofert:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 2).
2. Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 2).
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4. Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie w realizacji podobnych dostaw, tj. zrealizowali co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, z których jedna o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu dostaw (zał. nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym oświadczenie Oferenta.

Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT,
3) w sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a. wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b. modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
lub będą polegały w szczególności na:
i. skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia usług,
ii. obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia,
iii. obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego
6) zmiany terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, niestanowiących jego problemów organizacyjnych – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń,
8) zmiany korzystnej dla Zamawiającego naruszającej równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływającej na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie,
10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
11) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Zmiana Umowy jest także dopuszczalna przypadkach wskazanych w rozdziale 6.5.2 ust. 22 lit. b) do e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena oferty powinna być podana w formularzu ofertowym (zał. nr 2).
2. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, które powinny być obliczone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Walutą obowiązującą jest PLN.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Oferenta zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty(z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – waga: 70 pkt,
2) Okres gwarancji, na jaki Wykonawca przedłuża minimalną określoną w zał. nr 1 – waga: 30 pkt.
5. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
1) Cena oferty
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za poszczególne części przedmiotu zamówienia obliczona przez wykonawcę zgodnie z zobowiązującymi przepisami prawa i podanej w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru zał. nr 2). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/Cena brutto oferty badanej x 70

2)Okres gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji.
Punkty zostaną przyznane za przedłużenie gwarancji jakości na dostawę objętą przedmiotem zamówienia o okres dłuższy niż ustalony/wymagany minimalny zgodnie z zał. nr 1.
Jeżeli Wykonawca przedłuży okres gwarancji o:
- 1 rok – uzyska 10 pkt,
- 2 lata – uzyska 20 pkt,
- 3 lata – uzyska 30 pkt.
W przypadku, gdy Oferent nie wpisze w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Oferent zaoferował minimalny okres gwarancji (zgodnie z zapisami zał. nr 1).
Jeżeli Oferent, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który złożył ofertę ważną i najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów przez dwóch lub więcej Oferentów, Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji i zwrócenia się do tych Oferentów o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są wykonawcy, którzy są powiązani z kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załączniki
zał. nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 2 – formularz ofertowy
zał. nr 3 – wykaz dostaw
zał. nr 4 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Pobierz

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 25.04.2019

Dokument oglądany razy: 290
« inne aktualności