bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 23.02.2018, zobacz aktualną wersję tej wiadomości.
Zmiany wprowadzono z powodu: Ogłoszenie

Rozbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie w ramach projektu

23.02.2018

 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie
przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.
z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), oznaczonej dalej w SIWZ skrótem „pzp” oraz obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy.

I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie
55 – 140 Żmigród, ul. Willowa 5
powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie
nr tel./nr faxu: 71 385 36 66
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pzszmigrod.ayz.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, uregulowanego przepisami art. 39 i następne ustawy pzp, w procedurze dla zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.

Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Postępowanie oznaczone jest znakiem: PZS.261.2.2018

UWAGA:
We wszystkich dokumentach, ofercie, załącznikach, wyjaśnieniach Wykonawca winien posługiwać się podanym wyżej znakiem.

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: Rozbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie w ramach projektu „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy”.
2. Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPDS.10.04.01-02-0017/16-00 pn. „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Adres inwestycji:
Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie
55 – 140 Żmigród, ul. Willowa 5
Powiat Trzebnicki, województwo Dolnośląskie
4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45214220-8 – Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 – Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
5. Zakres prac w ramach realizacji projektu obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe
2) roboty ziemne – wykopy
3) roboty w zakresie sieci kanalizacyjnych
4) roboty zbrojarskie i betonowe
5) roboty ciesielskie i szalunkowe
6) roboty murowe
7) roboty montażowe w zakresie konstrukcji drewnianych
8) roboty dekarskie
9) roboty w zakresie montażu okien i drzwi
10) roboty tynkarskie
11) roboty w zakresie docieplenia elewacji
12) roboty montażowe w zakresie instalacji elektrycznych
13) roboty w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i wentylacji
14) roboty posadzkowe i okładzinowe
15) roboty malarskie
16) roboty w zakresie montażu sufitów systemowych
6. Szczegółowy opis i zakres robót określają:
1) projekt budowlany, projekty wykonawcze,
2) przedmiary robót,
3) STWiOR,
które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
UWAGA!
Wyposażenie ruchome wskazane w dokumentacji projektowej nie jest przedmiotem zamówienia.
Z zakresu zamówienia wyłącza się także umeblowanie stałe jak i urządzenia z tym związane jak: zlewy i zlewozmywaki z bateriami stojącymi do montażu na meblach, stoły technologiczne oraz wszelkie urządzenia kuchenne typu: piece, kuchenki, zmywarki.
Zakresem zamówienia objęte jest wyposażenie stałe będące składnikiem poszczególnych instalacji jak: armatura (umywalki z syfonami, baterie), okapy wentylacyjne będące składnikiem instalacji wentylacyjnej a także doprowadzenie odpowiednich podejść instalacyjnych do miejsc lokalizacji stołów technologicznych i urządzeń gastronomicznych.
7. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą
z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2017 roku, poz. 1332 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne.
8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych, pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie wykonawczym, posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz uzyskania od Zamawiającego uprzedniej pisemnej zgody na proponowane zmiany. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące roboty w zakresie realizacji zamówienia:
1) roboty ciesielskie
2) roboty betoniarskie i zbrojarskie
3) roboty murarskie
4) roboty dekarskie
5) roboty tynkarskie
6) roboty malarskie
7) roboty instalacji sanitarnych
8) roboty elektryczne.
10. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 9 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na umowę o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, zakres czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, imiona i nazwiska tych osób, wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
11. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 9 powyżej, wzywając go na piśmie do przekazania w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania, informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 9.
12. W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa terminów, o których mowa w ust. 10 lub 11, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę obowiązku zatrudniania na podstawie umowy pracę osób, o których mowa
w ust. 9 powyżej, Zamawiający obciąży Wykonawcę każdorazowo i za każdego jednego pracownika karą umowną w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia powyższych informacji również poprzez weryfikację stanu faktycznego z przebywającymi na budowie pracownikami Wykonawcy.
14. Powyższy wymóg określony w ust. 9 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej roboty (art. 29 ust. 3a ustawy pzp).
15. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dot. kluczowych części zamówienia zgodnie
z art. 36a ust. 2 ustawy pzp.
16. Teren w trakcie realizacji robót budowlanych będzie czynny i użytkowany. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by uniemożliwić swobodny dostęp do obiektu i bezpiecznego jego użytkowania oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

1) SIWZ

2) Formularze do SIWZ

3) Załącznik nr 1 dokumentacja projektowa

4) Załącznik nr 2 – wzór umowy

Opublikował: Michał Roszkiewicz
Publikacja dnia: 23.02.2018

Dokument oglądany razy: 77
« inne aktualności